Kanta-asiakkaiden 1 h parkkiedun aktivoinnissa ongelmia 13.-14.6.

Kanta-asiakkaiden 1 h parkkiedun aktivoinnissa oli ongelmia torstaina 13.6. sekä perjantaina 14.6.

Osalla kanta-asiakkaista tunnin maksuton pysäköintietu ei aktivoitunut. Jos sinulla kävi näin, saat tunnin hyvityksen maksuusi laittamalla kirjallisen hyvityspyynnön osoitteeseen asiakaspalvelu@moovy.fi. Laita hyvityspyyntöön tiedoksi autosi rekisterinumero sekä tieto siitä, miten parkki maksettiin eli joko Moovyn kautta tai maksukortilla automaatilla. Nämä tiedot nopeuttavat asian käsittelyä. Kaikki hyvityspyynnöt käsitellään saapumisjärjestyksessä. Hyvitysten käsittelyssä voi kestää jonkin aikaa, sillä ongelma oli varsin laaja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa.

Terveisin
Kauppakeskus Ratina