Parkkietu vanha

Ratina tarjoaa 1 h maksutonta pysäköintiaikaa kaikille rekisteröityneille kanta-asiakkailleen.

Edun saat itsellesi lataamalla puhelimeesi Ratinan mobiilisovelluksen sovelluskaupasta AppStore tai Google Play ja rekisteröitymällä kanta-asiakkaaksi. Jos olet rekisteröitynyt jo aiemmin, päivitä sovelluksen uusin versio. Ratina-sovellus on maksuton. Parkkiedun voit hyödyntää joka kerta, kun asioit Ratinassa.

KANTA-ASIAKKAIDEN PARKKIETU ON UUDISTUNUT!

P-Ratinassa on siirrytty lipukkeettomaan pysäköintiin, ja samalla kanta-asiakkaiden 1 h pysäköintiedun käyttö on nyt entistä sujuvampaa.

Uutta!

  • Lipukkeeton pysäköinti, pysäköinti käynnistyy automaattisesti rekisteritunnuksella
  • Maksutavat: Korttimaksu ja Moovy-sovellus
  • 1 h pysäköintietu myös Moovy-asiakkaille Ratina-sovelluksella
  • Pysäköintiedun aktivointi rekisteritunnuksella Ratina-sovelluksessa

Jos sinulla on jo Ratina-sovellus päivitä käyttöösi sovellusversio 9.1.4 tai uudempi ja pääset hyödyntämään edut!

1 H PARKKIETU TOIMI NÄIN 

SAAPUESSA

1. Aja sisään P-Ratinaan. Kamera tunnistaa ajoneuvosi rekisteritunnuksen ja pysäköinti käynnistyy automaattisesti.

2. Pysäköityäsi avaa Ratina-sovellus ja valitse pysäköintietu.

3. Lisää ajoneuvosi rekisteritunnus ja aktivoi pysäköintietu. Huomioithan, että etu pitää aktivoida jokaisella pysäköintikerralla.

4. Nauti vierailustasi kauppakeskuksessa ja hyödynnä myös kanta-asiakasedut!

LÄHTIESSÄ

1. Kanta-asiakasedun tulee olla aktivoitu ennen maksupisteellä asiointia tai ulosajoa.
Aktivoi pysäköintietu Ratina-sovelluksesta ennen maksupisteellä asiointia tai Moovy-käyttäjänä ennen ulosajoa. Pysäköintietua ei voida myöntää päättyneeseen pysäköintiin jälkikäteen.

2 a. Korttimaksu
Jos maksat maksukortilla, käy aina ennen ulosajoa maksupisteellä. Tunnistautuminen tapahtuu ajoneuvosi rekisteritunnuksella. Jos vierailusi on kestänyt yli tunnin, maksa ylimenevä osuus maksukortilla. Ongelmatilanteissa löydät asiakaspalvelun puhelinnumeron maksupisteen näytöltä.

2 b. Moovy-asiakas
Moovy-käyttäjänä voit ajaa suoraan ulos. Kamera tunnistaa ajoneuvosi rekisteritunnuksen ja pysäköinti päättyy. Jos vierailusi on kestänyt yli tunnin, ylimenevä osuus veloitetaan Moovy-tiliin liitetyltä maksukortilta. Ongelmatilanteissa ota yhteys Moovyn asiakaspalveluun. Puh. 03 387 8222 tai asiakaspalvelu@moovy.fi

Jos parkkiedun käytössä ilmenee ongelmia, ota yhteys Ratinan infopisteeseen.

Infopiste, Ratina 2. krs

ma–pe 10.30–18

la 10–17

su 12–16

+358 50 514 0279
ratina.info@securitas.fi

Lue lisää kanta-asiakkuudesta TÄÄLTÄ